Erhvervshus Vamdrup lukker ned

Efter at have sat skub i iværksætteriet gennem de sidste 2 1/2 år, lukker Erhvervshus Vamdrup ned pr. 1. oktober i år. Men aktiviteterne i Vamdrup fortsætter.

Lukningen af erhvervshuset falder fint sammen med, at vi skal videreudvikle vores satsning på Vamdrup. Erhvervshuset har spillet sin rolle nu, siger Tanja Marek, der samtidig med opstart af Erhvervshus Vamdrup blev ansat som erhvervskoordinator i Vamdrup.

Ønsker man som virksomhed, at komme endnu tættere på den lokale erhvervsservice, er der mulighed for at melde sig ind i Foreningen Business Kolding. Foreningen arbejder for at fremme erhvervsudviklingen i Kolding Kommune og for at skabe stærke relationer mellem virksomhederne og afholder hvert år en lang række arrangementer med forskelligt indhold.

Seneste nyheder

Business Kolding søger en erhvervskonsulent, med særligt ansvar for medlemsservice og medlemshvervning; og som skal facilitere erhvervs-netværk inden for grøn omstilling og bæredygtighed, der understøtter FNs verdensmål.

Energistyrelsen har afsat 200 mio. kr. til energieffektiviseringer i 2020 og samlet set ca. 3,5 mia. kr. frem mod 2030. Det er en udmøntning af Energiaftalen fra 2018 og Klimaaftalen for energi og industri 2020.

COVID-19 har desværre stadig fæste i Danmark, og vi kan nok også desværre se ind i et efterår og en vinter, hvor vi fortsat skal tage forbehold for at hindre, at situationen eskalerer.