Erhvervshus Vamdrup lukker ned

Efter at have sat skub i iværksætteriet gennem de sidste 2 1/2 år, lukker Erhvervshus Vamdrup ned pr. 1. oktober i år. Men aktiviteterne i Vamdrup fortsætter.

Lukningen af erhvervshuset falder fint sammen med, at vi skal videreudvikle vores satsning på Vamdrup. Erhvervshuset har spillet sin rolle nu, siger Tanja Marek, der samtidig med opstart af Erhvervshus Vamdrup blev ansat som erhvervskoordinator i Vamdrup.

Ønsker man som virksomhed, at komme endnu tættere på den lokale erhvervsservice, er der mulighed for at melde sig ind i Foreningen Business Kolding. Foreningen arbejder for at fremme erhvervsudviklingen i Kolding Kommune og for at skabe stærke relationer mellem virksomhederne og afholder hvert år en lang række arrangementer med forskelligt indhold.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.