Er du klar til at tage det næste skridt på din iværksætterrejse?

Opkvalificer dig på et NextStep-forløb med gratis 1:1 sparring og tilskud til privat rådgivning. Udgangspunktet er dig og dit individuelle behov for kompetenceudvikling.

Hvad får jeg?

1:1 sparring fra en vækstguide

Du får tildelt en erfaren forretningsudvikler som sparringspartner i hele processen. Vedkommende bidrager blandt andet til udarbejdelse af en operationel handlingsplan, som stiller skarpt på din forretning og dit behov for kompetenceudvikling.

Tilskud til din kompetenceudvikling

Få tilskud på 75 % af udgifterne til din kompetenceudvikling, dog maksimalt 27.000 kr. ekskl. moms. Du kan søge tilskud til netop de udfordringer, du bokser med, f.eks. inden for digital markedsføring, salg eller grøn omstilling.

Er du klar til næste skridt?

Der er enkelte formelle krav for deltagelse i NextStep, som din virksomhed skal leve op til. Opfylder din virksomhed kravene, kan du nemt og hurtigt ansøge om et NextStep-forløb.

NextStep er for dig, der allerede driver en nyopstartet virksomhed. Du er klar til at stille skarpt på dine udfordringer og villig til at investere tid i kompetenceudvikling for at nå dine mål. Du har måske allerede kunder og omsætning, måske har du fået den første investering eller måske kan du på en anden måde fremvise ’proof of concept’. Med andre ord har du taget de første skridt, og nu vil du forløse din virksomheds fulde potentiale.

Formelle krav:

• Have et dansk CVR-nummer (stiftet efter d. 30/8/2016)
  • Have vækstambitioner på mindst 500.000 kr. i omsætning inden for max. 2 år
  • Du skal have interesse i at forløse eller styrke et grønt potentiale

Seneste nyheder

Foreningen Business Kolding søger 10 nye medlemmer til repræsentantskabet i 2023. Vil du være en del af et spændende netværk, som er med til at give input til erhvervsudviklingen i Kolding Kommune? Så er Foreningen Business Koldings Repræsentantskab måske noget for dig?

Til daglig lever Ronald Hofman af at sælge sikkerhedsmaterialer i en større virksomhed i Odense, men nu har han åbnet eget galleri i Kolding, og udlever dermed drømmen om at sælge kunst, der passer til mennesket – og ikke til sofaen.

Sig ja til en praktikant

Har du og din virksomhed tradition for at have praktikanter fra folkeskolen i erhvervspraktik? Måske det var noget I skulle overveje, for selv et ungt menneske fra 8. eller 9. klasse kan bidrage til din virksomhed.