Er din virksomhed klar til digital omstilling?

Er din virksomhed klar til digital omstilling? Så har du nu mulighed for at søge op til 100.000 kr. til rådgivning om digital omstilling eller udvikling af e-handel.

Puljen henvender sig til små og mellemstore virksomheder med vækstambitioner og ønske om at forbedre produktiviteten. Virksomheden skal have min. 5 fuldtidsansatte.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.