Digitalt Aarhus-bureau køber Kolding virksomhed

Aarhusbureauet s360, som Egmont ejer en del af, har købt en af sine store konkurrenter i det jyske, nemlig OnlinePartners i Kolding.

Det samlede selskab forventes at omsætte for over 100 mio. kr. om året og skal være med til at styrke markedspositionen i Jylland yderligere.

I forbindelse med handlen bliver de to hidtidigere ejere af OnlinePartners, Rune Bruun Hansen og Tina Halkjær, henholdsvis Senior Digital Strategist og Client Director i s360, som OnlinePartners afdelinger i Kolding og Aarhus rebrandes til i den nærmeste fremtid.

Seneste nyheder

Vi glæder os alle til at komme tilbage til virkeligheden – tilbage til kontoret. Men virkeligheden efter corona bliver ikke, hvad den har været – og det samme gælder vores måde at arbejde på. Vær med når virksomheden HowWeWork giver deres bud på, hvordan virksomheden tilpasser sig den nye virkelighed.

Kolding Kommune og Business Kolding går nu nye veje for at holde erhvervslivet informeret. Et nyt magasin bliver i disse dage omdelt for at give fakta og fællesskab.