Digitalt Aarhus-bureau køber Kolding virksomhed

Aarhusbureauet s360, som Egmont ejer en del af, har købt en af sine store konkurrenter i det jyske, nemlig OnlinePartners i Kolding.

Det samlede selskab forventes at omsætte for over 100 mio. kr. om året og skal være med til at styrke markedspositionen i Jylland yderligere.

I forbindelse med handlen bliver de to hidtidigere ejere af OnlinePartners, Rune Bruun Hansen og Tina Halkjær, henholdsvis Senior Digital Strategist og Client Director i s360, som OnlinePartners afdelinger i Kolding og Aarhus rebrandes til i den nærmeste fremtid.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.