Digitalt Aarhus-bureau køber Kolding virksomhed

Aarhusbureauet s360, som Egmont ejer en del af, har købt en af sine store konkurrenter i det jyske, nemlig OnlinePartners i Kolding.

Det samlede selskab forventes at omsætte for over 100 mio. kr. om året og skal være med til at styrke markedspositionen i Jylland yderligere.

I forbindelse med handlen bliver de to hidtidigere ejere af OnlinePartners, Rune Bruun Hansen og Tina Halkjær, henholdsvis Senior Digital Strategist og Client Director i s360, som OnlinePartners afdelinger i Kolding og Aarhus rebrandes til i den nærmeste fremtid.

Seneste nyheder

Kolding-virksomheden Green Hydrogen Systems har sammen med 11 partnere fra Danmark, Norge, Frankrig og Storbritannien fået tildelt ca. 225 mio. kr. fra EU til et storstilet elektrolyseanlæg i energiparken GreenLab Skive. Projektet, med titlen GreenHyScale, er det første af sin slags og skal være med til at fremme anvendelsen af elektrolyse i stor skala.

I tirsdags kunne Foreningen Business Kolding ENDELIG åbne dørene for et stort foreningsarrangement, hvor omkring 700 gæster var samlet til FIRMAFESTEN, et arrangement for både ledelse og medarbejdere.

Kæmpestort tillykke til Eltang Skole med indvielsen af et nyt 100 kvm. stort væksthus og økolarie! Og tillykke til skolen med deres nye, officielle titel som UNESCO-Verdensmålsskole som medlem af netværket UNESCO Associated Schools Network Denmark.