Designskolen Kolding modtager Designrådets Ærespris

Prisen gives til personer, organisationer eller virksomheder, som på afgørende vis har bidraget til det danske designmiljø.

Designskolen Kolding modtager prisen som ”en hyldest for en lang og tro tjeneste for designs virke, anvendelse og udbredelse,” udtaler Designrådets formand Lars Thøgersen. Skolen indskriver sig dermed i fornemt selskab med tidligere modtagere som Verner Panton, Jacob Jensen, Nanna Ditzel og Coloplast.

Seneste nyheder

I efteråret serverede Business Kolding marketingkonceptet Marketing á la Carte, en række arrangementer, hvor deltagerne kunne blive meget klogere på forskellige marketingdiscipliner. Nu er det nye menukort klar.

Undersøgelser viser, at danske små og mellemstore virksomheder generelt ser et forretningsmæssigt potentiale i brugen af Additive Manufacturing (AM), herunder 3D print, men er udfordret af manglen på kvalificerede medarbejdere.

I denne uge er det Sannie Poulsen, du kan lære bedre at kende. Sannie står for “alt det sjove”, hun er nemlig event- og marketingmedarbejder.