Dansk Design Center får sit jyske hovedkontor i Kolding

D2i - Design to Innovate, som har hjemme i Pakhuset Kolding, har på otte år skabt så effektive resultater i danske virksomheder, at Dansk Design Center har inviteret til at slå kræfterne sammen og styrke tilbuddet til danske virksomheder.

Fra 1. januar 2020 kommer der nyt logo på døren ved D2i. Fra at være en del af et regionalt system, så bliver de nu en del af et nationalt system, hvilket giver mulighed for at skabe og understøtte endnu mere vækst.

Seneste nyheder

I foråret har uddannelsesinstitutioner på Campus Kolding indgået en aftale om at etablere en Hard-skills Station for alle studerende på campus. Her vil fokus være på at skabe et community, hvor studerende kan træne mere teknisk orienterede kompetencer, som vi netop oplever, at virksomhederne kalder på.

Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

I onsdags fik vi holdt årets Sommerfest for medlemmer af Foreningen Business Kolding i de fantastiske omgivelser på Løverodde. 200 var tilmeldt og ankom både på cykel, i bus og bil – og en enkelt lagde til ved bådebroen i egen båd.