Danish Design Award

Nu er der åbnet op for indstillinger til Danish Design Award 2019.

En ny jury skal granske de indsendte løsninger til priserne, der alle har det fælles mål at hylde danske designere og virksomheder for den forskel, design kan gøre.

I år vil der være 14 kategorier, inklusiv 5 specialpriser. Nogle af de 14 kategorier vil være nye, når deltagerne skal sende deres løsninger ind til Danish Design Award 2019. Læs mere her

Se hvem der sidder i 2019 jury

Deadline er 14. december 2018 klokken 14.00.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.