Danish Design Award

Nu er der åbnet op for indstillinger til Danish Design Award 2019.

En ny jury skal granske de indsendte løsninger til priserne, der alle har det fælles mål at hylde danske designere og virksomheder for den forskel, design kan gøre.

I år vil der være 14 kategorier, inklusiv 5 specialpriser. Nogle af de 14 kategorier vil være nye, når deltagerne skal sende deres løsninger ind til Danish Design Award 2019. Læs mere her

Se hvem der sidder i 2019 jury

Deadline er 14. december 2018 klokken 14.00.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.