Danish Design Award

Nu er der åbnet op for indstillinger til Danish Design Award 2019.

En ny jury skal granske de indsendte løsninger til priserne, der alle har det fælles mål at hylde danske designere og virksomheder for den forskel, design kan gøre.

I år vil der være 14 kategorier, inklusiv 5 specialpriser. Nogle af de 14 kategorier vil være nye, når deltagerne skal sende deres løsninger ind til Danish Design Award 2019. Læs mere her

Se hvem der sidder i 2019 jury

Deadline er 14. december 2018 klokken 14.00.

Seneste nyheder

Lean-værktøjer kan anvendes i alle brancher lige fra produktion til administration, for det gælder om at kigge efter forskellige typer af spild i hverdagen. Et IBA-hold i Lean-ledelse brugte egne virksomheder som case i undervisningen, og de fandt tilsammen mulige besparelser for 7,6 millioner kroner.

Et socialøkonomisk partnerskab er et lokalt virksomhedssamarbejde. Du kan blive meget klogere på, om det er noget for dig ved et arrangement d. 7. juni - eller du kan tage fat i Jakob Thoftdall Westphall hos Business Kolding for at få en snak om mulighederne.

Efter en stor nedgang i turistovernatninger under coronaepidemien, er tallene igen på vej i vejret, når det gælder overnatninger i Kolding kommune.