Danish Design Award

Nu er der åbnet op for indstillinger til Danish Design Award 2019.

En ny jury skal granske de indsendte løsninger til priserne, der alle har det fælles mål at hylde danske designere og virksomheder for den forskel, design kan gøre.

I år vil der være 14 kategorier, inklusiv 5 specialpriser. Nogle af de 14 kategorier vil være nye, når deltagerne skal sende deres løsninger ind til Danish Design Award 2019. Læs mere her

Se hvem der sidder i 2019 jury

Deadline er 14. december 2018 klokken 14.00.

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!