Customerwise fusionerer med svenske Vaimo

Den danske virksomhed med speciale i avancerede webshops, Customerwise, bliver fuldt integreret i den svenske e-handelsgigant Vaimo, der opererer i store dele af verden.

Henrik Feld-Jakobsen kickstartede Customerwise i 2010, og har på få år skabt flot vækst og ikke mindst 18 nye arbejdspladser.

Fremgangen har tiltrukket international opmærksomhed fra Vaimo, der er en af verdens førende udviklere af e-handelsløsninger. Den svenske virksomhed har netop integreret det koldingensiske bureau i organisationen og vokser dermed til mere end 230 medarbejdere – heraf 22 i Danmark.

Henrik Feld-Jakobsen fortsætter som dansk landechef i Vaimo.

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!