Customerwise fusionerer med svenske Vaimo

Den danske virksomhed med speciale i avancerede webshops, Customerwise, bliver fuldt integreret i den svenske e-handelsgigant Vaimo, der opererer i store dele af verden.

Henrik Feld-Jakobsen kickstartede Customerwise i 2010, og har på få år skabt flot vækst og ikke mindst 18 nye arbejdspladser.

Fremgangen har tiltrukket international opmærksomhed fra Vaimo, der er en af verdens førende udviklere af e-handelsløsninger. Den svenske virksomhed har netop integreret det koldingensiske bureau i organisationen og vokser dermed til mere end 230 medarbejdere – heraf 22 i Danmark.

Henrik Feld-Jakobsen fortsætter som dansk landechef i Vaimo.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.