Bliver du ramt af Brexit?

Resultatet af det britiske parlamentsvalg betyder med stor sandsynlighed, at Storbritannien officielt
udtræder af EU 31. januar.

Erhvervshusene står klar med støtte til de danske virksomheder, der bliver påvirket – både til afdækning af udfordringer og muligheder i forbindelse med den nye handelssituation.

Virksomhederne vil via programmet kunne få dækket halvdelen af op til 75.000 kr. til ekstern konsulentbistand. Erhvervshusene har allerede kortlagt relevante eksperter, som virksomhederne kan købe konkret rådgivning fr.a omkring britiske handelsforhold.

Læs mere omkring hvordan du kan få hjælp, hvis du er en Brexit-ramt virksomhed.

Har du brug for sparring, så kontakt Projektchef Andreas Cæsar Møller Jensen fra Erhvervshus Sydjylland på mail ac@ehsyd.dk og mail 2498 8003.

Se hvem der stiller op…

Torsdag d. 23. februar 2023 er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding, hvor der skal vælges 10 nye medlemmer ind i Repræsentantskabet. Se listen over opstillede her!

For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

Mød de nominerede

12 virksomheder går spændt og venter på at få lov til at fortælle nyheden om, at de er nomineret til en af de fire priser, som uddeles ved Business Koldings Award Show d. 23. februar 2023 på Comwell.