Bliver du ramt af Brexit?

Resultatet af det britiske parlamentsvalg betyder med stor sandsynlighed, at Storbritannien officielt
udtræder af EU 31. januar.

Erhvervshusene står klar med støtte til de danske virksomheder, der bliver påvirket – både til afdækning af udfordringer og muligheder i forbindelse med den nye handelssituation.

Virksomhederne vil via programmet kunne få dækket halvdelen af op til 75.000 kr. til ekstern konsulentbistand. Erhvervshusene har allerede kortlagt relevante eksperter, som virksomhederne kan købe konkret rådgivning fr.a omkring britiske handelsforhold.

Læs mere omkring hvordan du kan få hjælp, hvis du er en Brexit-ramt virksomhed.

Har du brug for sparring, så kontakt Projektchef Andreas Cæsar Møller Jensen fra Erhvervshus Sydjylland på mail ac@ehsyd.dk og mail 2498 8003.

Seneste nyheder

Vi glæder os alle til at komme tilbage til virkeligheden – tilbage til kontoret. Men virkeligheden efter corona bliver ikke, hvad den har været – og det samme gælder vores måde at arbejde på. Vær med når virksomheden HowWeWork giver deres bud på, hvordan virksomheden tilpasser sig den nye virkelighed.

Kolding Kommune og Business Kolding går nu nye veje for at holde erhvervslivet informeret. Et nyt magasin bliver i disse dage omdelt for at give fakta og fællesskab.