Bliver du ramt af Brexit?

Resultatet af det britiske parlamentsvalg betyder med stor sandsynlighed, at Storbritannien officielt
udtræder af EU 31. januar.

Erhvervshusene står klar med støtte til de danske virksomheder, der bliver påvirket – både til afdækning af udfordringer og muligheder i forbindelse med den nye handelssituation.

Virksomhederne vil via programmet kunne få dækket halvdelen af op til 75.000 kr. til ekstern konsulentbistand. Erhvervshusene har allerede kortlagt relevante eksperter, som virksomhederne kan købe konkret rådgivning fr.a omkring britiske handelsforhold.

Læs mere omkring hvordan du kan få hjælp, hvis du er en Brexit-ramt virksomhed.

Har du brug for sparring, så kontakt Projektchef Andreas Cæsar Møller Jensen fra Erhvervshus Sydjylland på mail ac@ehsyd.dk og mail 2498 8003.

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.