Bliv dommer for unge iværksættere

I uge 47, Global Entrepreneurship Week, ligger fokus på fremtidens iværksættere, dvs. på elever, studerende og unge iværksættere.

Netop nu leder iværksættereventen, Danish Entrepreneurship Award, efter dommere til konkurrencen, der bliver afholdt i Fredericia den 19. november. Samtidig skal du være klar over, at Danish Entrepreneurship Award er for elever og studerende, og du skal have forståelse for den særlige læringsmulighed, som dagen er for de unge.

Læs mere og tilmeld dig Global Entrepreneurship Week

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!