Bliv dommer for unge iværksættere

I uge 47, Global Entrepreneurship Week, ligger fokus på fremtidens iværksættere, dvs. på elever, studerende og unge iværksættere.

Netop nu leder iværksættereventen, Danish Entrepreneurship Award, efter dommere til konkurrencen, der bliver afholdt i Fredericia den 19. november. Samtidig skal du være klar over, at Danish Entrepreneurship Award er for elever og studerende, og du skal have forståelse for den særlige læringsmulighed, som dagen er for de unge.

Læs mere og tilmeld dig Global Entrepreneurship Week

Seneste nyheder

Et af årets højdepunkter i Foreningen Business Kolding er det årlige prisuddelingsshow, hvor fire priser skal uddeles, der er underholdning, god mad og masser af tid til netværk. Inden festlighederne starter er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding.

Lemvigh-Müller foreslog Leendert at tage grundlæggende efteruddannelse i ledelse, da han fik mere ansvar. Da faget kom i hus, var det hans eget valg at fortsætte med en fuld akademiuddannelse. – Det er en investering både for mig og for firmet, siger han.

Grøn palette af viden

Business Koldings bæredygtige netværk Go Green inviterer nu til en palette af grønne informationsmøder, hvor der sættes fokus på relevante og aktuelle temaer. Her kan du få mere at vide om regler, krav, mærkninger, certificeringer, samt hvordan du kommunikerer om det grønne budskab.