AutomationsBoost - nyt innovationsprogram

Test ny teknologi på din virksomhed. Det nye program AutomationsBoost skal både hjælpe de virksomheder, der producerer automatiseringsløsninger som fx EasyRobotics i Sønderborg og CorePath Robotics i Odense, og få flere små og mellemstore virksomheder til at investere i fremtidens løsninger.

Bag programmet står Væksthus Syddanmark sammen med bl.a. Innovationsnetværket RoboCluster og Syddansk Vækstforum. De første fire innovationsprojekter er udvalgt. AutomationsBoost er også for virksomheder, der vil lægge "krop" til at teste automatiseringsløsninger.

Læs mere omkring programmet

Seneste nyheder

Vi glæder os alle til at komme tilbage til virkeligheden – tilbage til kontoret. Men virkeligheden efter corona bliver ikke, hvad den har været – og det samme gælder vores måde at arbejde på. Vær med når virksomheden HowWeWork giver deres bud på, hvordan virksomheden tilpasser sig den nye virkelighed.

Kolding Kommune og Business Kolding går nu nye veje for at holde erhvervslivet informeret. Et nyt magasin bliver i disse dage omdelt for at give fakta og fællesskab.