AutomationsBoost - nyt innovationsprogram

Test ny teknologi på din virksomhed. Det nye program AutomationsBoost skal både hjælpe de virksomheder, der producerer automatiseringsløsninger som fx EasyRobotics i Sønderborg og CorePath Robotics i Odense, og få flere små og mellemstore virksomheder til at investere i fremtidens løsninger.

Bag programmet står Væksthus Syddanmark sammen med bl.a. Innovationsnetværket RoboCluster og Syddansk Vækstforum. De første fire innovationsprojekter er udvalgt. AutomationsBoost er også for virksomheder, der vil lægge "krop" til at teste automatiseringsløsninger.

Læs mere omkring programmet

Seneste nyheder

I sidste uge kunne folkene bag Vamdrup Kino afsløre en stor lokal donation, da den lokale virksomhed Dansk Auto Logik har doneret 5.735.000 kr. til ’Vores Hus’, som er arbejdstitlen på et stort projekt, hvor Vamdrup Kino udbygges, så de fremover også kommer til at rumme Vamdrup Bibliotek, en multisal, mødelokaler og en større foyer.

”Hvor lang tid vil der gå, før vi har vænnet os til, at vi nu kan smide mundbindet og færdes mere frit,” spurgte studieværten antropologen, som var gæst i et radioprogram om genåbningen. ”Cirka halvandet minut,” svarede antropologen.