AutomationsBoost - nyt innovationsprogram

Test ny teknologi på din virksomhed. Det nye program AutomationsBoost skal både hjælpe de virksomheder, der producerer automatiseringsløsninger som fx EasyRobotics i Sønderborg og CorePath Robotics i Odense, og få flere små og mellemstore virksomheder til at investere i fremtidens løsninger.

Bag programmet står Væksthus Syddanmark sammen med bl.a. Innovationsnetværket RoboCluster og Syddansk Vækstforum. De første fire innovationsprojekter er udvalgt. AutomationsBoost er også for virksomheder, der vil lægge "krop" til at teste automatiseringsløsninger.

Læs mere omkring programmet

Seneste nyheder

Business Koldings Go Green inviterer alle interesseret til morgenmøde og morgenbrød. Fokus for morgenmøderne er FN17 verdensmål og bæredygtig udvikling. Der vil være 5 morgenmøder, med hvert sit tema. Temaerne er valgt efter bæredygtighedskompasset, som fokuserer på de 5 udviklingstrin i bæredygtig virksomhedsudvikling.

CO2-Klubben skifter navn

I december 2020 overtog Foreningen Business Kolding driften af erhvervsnetværket "CO2-Klubben" fra Erhvervsgruppen Kolding, og netværket er vokset fra 42 til imponerende 192 medlemsvirksomheder, der deler en fælles vision om, at sænke CO2 udledningen i Kolding Kommune - men medlemmerne har fået blod på tanden, så nu sker der noget nyt!