Hvordan kan man som virksomhed og/eller brand bruge TikTok?

Hvad er TikTok egentlig? Er det kun et sted for 16-årige som elsker dansevideoer? Nej. På 1,5 time prøver Philip Jensen at gøre dig klogere på det “nye” sociale netværk – og hvorfor man ikke bare kan tage sine Instagram-reklamer og genbruge dem.

Vi skal forbi: 

  • Hvad TikTok er og hvad det ikke er
  • Hvorfor burde du starte på TikTok netop nu!
  • Hvilke strategier kan man bruge som virksomhed og/eller brand?
  • En hurtigt (live) case hvor vi laver en TikTok

Oplægsholderen

Dagens oplægsholder er Philip Jensen, Art Director hos Arlas in-house bureau The Barn. The Barn står blandt andet for Arlas kampagner på Snapchat og TikTok

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Marketing á la Carte - fra menukortet

24. marts 2022
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding

Arrangementet er afholdt.

Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221