Hvad kan I overveje, når I skaber virksomhedens visuelle identitet?

Jeres virksomheds visuelle udtryk afgør det førstehåndsindtryk, virksomheden giver. Er udtrykket seriøst, professionelt, opfindsomt? Eller sjusket og tilfældigt? Og hvilken forventning giver det kunderne, inden de indleder et samarbejde med jer?

Med et professionelt og stilsikkert visuelt udtryk bliver jeres virksomhed og jeres produkter opfattet som en seriøs og attraktiv mulighed – uanset hvilket marked I arbejder med.

Hvordan skaber man så “den rigtige” visuel identitet? Og hvilke designprincipper vil være gode at kende, når I skal skabe en rød tråd i virksomhedens visuelle identitet?

Jane Bundgård Lauridsen fra Zymbolik vil i denne servering bl.a. fortælle om: 

  • Hvordan griber en grafisk designer den visuelle identitet an?
  • Hvordan I kan komme hele vejen rundt om virksomheden? Og hvorfor det er vigtigt? F.eks. Målgrupper, Personaer, Din kunders rejse
  • Hvilke “skjulte parametre” er der I skal tage hensyn til?
  • Hvilke rammer har I at arbejde indenfor?
  • Hvilke mulige visuelle elementer virksomheden har behov for?
  • Hvilke designprincipper kan I overveje og anvende?
  • Kort om hele ideudviklingsprocessen

Underviser

Jane Bundgård Lauridsen er mennesket bag Zymbolik. Passionen for design og visuel kommunikation har drevet hele Janes arbejdsliv – fra hendes uddannelse som grafisk designer ved Designskolen Kolding til etableringen af Zymbolik. Med kamera, skitseblok og notesbog i hånden bliver Jane ved med at opsøge og afsøge ideer, ny inspiration og udvikling.


Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget billeder og video, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Marketing á la Carte - fra menukortet

29. november 2022
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221