Få tips og tricks til hvad kan du gøre for at nå længere ud med dit Facebook-indhold. Der er både annoncering og organisk indhold på menuen.

Hvis du ønsker at nå et større publikum på Facebook, kan du denne morgen blive klogere på, hvordan du kommer i gang med at bruge Facebook strategisk i din marketingindsats.  

Vi kommer bl.a. indenom:

  • Facebooks Business Manager
    Et gratis værktøj, du kan bruge til at samle alle dine aktiviteter tilknyttet Facebook ét sted. 
  • Annoncekonto
    Hvis du ønsker at markedsføre dine produkter eller dine ydelser på Facebook, skal du have oprettet en annoncekonto.
  • Strategi
    Inden du springer ud i at annoncere på Facebook, er du nødt til at overveje, hvad du gerne vil opnå med din indsats på platformen, hvem er din målgruppe, hvordan bruger du dine ressourcer bedst og hvilket indhold/Tone of voice skal du bruge.
  • Facebook-flow
    En bølge af annoncer, du kan målrette bestemte segmenter gennem Facebook. 
  • Facebook Dynamic Product Ads:
    Et effektivt annonceformat for dig som har en webshop.

Oplægsholderen

WeMarket er et digitalt marketing bureau med kontorer i Ikast, Holstebro og Kolding. WeMarket vil løfte marketing op i den digitale superliga, og deres ydelser omfatter bl.a. SEO, Google Ads, Facebook og marketing automation. 

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe. 

Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede.  

Marketing á la Carte præsenteres i samarbejde med projekt MEDSTRØM, der er finansieret af EU's Socialfond og Dansk Erhvervsfremmebestyrelse

NB! Der er maks. plads til 25 deltagere på denne workshop. 

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget situationsbilleder, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding, de offentliggøres ikke, og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Marketing á la Carte - fra menukortet

23. oktober 2020
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Gratis
No-show-fee på kr. 250 kr.,- opkræves ved udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før arrangementsstart.
Tanja Marek
tamar@businesskolding.dk
60776027